torsdag 9 oktober 2008

Testat något nytt

Jag har testat att göra ett mappkort... Men jag vet inte, det bidde nog inte något bra mappkort...



det bidde ett väskkort.... eller något. Jag använde en grattistag från en swapp. Sandman står som den stolta konstruktören... Snyggt va? Hon är så duktig!

jag hade tyvärr inte matchande "vikpapper"... så jag använde mintgrönt. Syns dock inte på kortet...

Har suttit och tittat på Guldkompassen med barnen ikväll. Snopet, inte visste jag att den skulle fortsätta. Rätt vad det var så var den bara slut. Men men vi bestämde att det var en 3 av 5...

Kram

4 kommentarer:

Cath. sa...

Mapp, väsk, who cares... FINT i alla fall! Och jag ser att det kom till användning hos dig... vad bra!!!

KRAM! Hoppas du mår bättre nu!

Mrs X sa...

Väskkort skulle nog jag kalla det, men det spelar ju ingen roll - fint var det i alla fall! :)

Lisbet sa...

Underbatr med nya uppslag

Anonym sa...

Väskkort ser det ut som.Men det serju jätte fint ut .tycker du ska vara hel nöjd!