torsdag 9 oktober 2008

Stellas scrapträff.

Japp skulle på EN TILL scrapträff i tisdags... Men jag gick in stansade 28 röda åttor, handlade pyttelite och gick igen... Såå trött efter scrapträffar och sjukdomar. Jag tänkte däremot försöka komma med ett bidrag i hennes skisstävling, se länk, stellas.nu. När jag kom hem fixade jag tags till mina julklappar som jag ska lämna i julklappsswappen. Najs, nu saknas bara en röd tunn penna, jag kan skriva från med...

Ja jag besiktigade bilen igår också... Inte bra... Lyktorna (nya, 3000 spänn) lös hejvilt åt alla håll, bromsskivorna var inte bra, och en skyltlykta fungerade inte. Ombesiktning. Igår fixade Farfar den ena lyktan, men den andra verkar inte vara bra. Måste ringa verkstan!! Inte najs.

Nu ska jag leta telefoner och nummer.
Kram på er.

Inga kommentarer: