torsdag 30 oktober 2008

...två gånger om dan...

Ja, nu e det produktivt. Så jag känner att jag vill uppdatera 2 gånger om dan. Först ett födelsedagskort till Alex. Sen har jag gjrot ett till hans mamma också, men det visar jag inte... För jag vill ju inte att du ska se det innan din födelsedag Kicki... Inuti... Sen gjorde jag en inbjudan till min man. Skulle vara så trevligt att komma iväg, och till London...


Sen gjorde jag något som jag fick i min Round Robin, grupp 2. Jag gjorde den till Anna, min kollega. Jag blev jättenöjd. Här är de olika delarna, utom papperet...
Först är det asken, den e ju klar liksom. Sen är det insidan... Jag chalkade papperet, och använde knapparna och endel av klistermärkena. Sen använde jag min egen dymo, och ett foto på vederbörande..

Det var allt för ikväll...
Kram

1 kommentar:

Kamilla sa...

WOW vad du producerat :D snygga saker och round robin..hmm har lite ångest att jag inte var med :(