onsdag 29 oktober 2008

Nytt...

Jag som trodde jag tröttnat på det här. Men nu är jag på G igen. Gjorde några kort igår, och en LO i morse... Najs. Idag ska jag till Åkersberga tänkte åka om en timme sådär, så Erk hinner leka med sin kompis en stund.

Första kortet är ett julkort till min faster på Malta. Jag har använt ett papper som jag köpt på Tant Scrappas, tomtarna hämtade jag på nätet, det var någon på Svenskscrapbooking.se som jag tyvärr inte kommer ihåg vem. som hade ritat och sade att man gärna fick ta. Tack jag tycker de är jättesöta. Bandet har jag köpt på Amidae/Sykompaniet.

Bröllopskortet fotade jag inte hela framsidan, men jag skrev ett citat av Martin Luther King som jag tycker är så fint:Kortet på insidan bev inte så himla bra, men jag tänkte att man kunde se hur jag lagt upp den i alla fall...Närbild på min önskan till brudparet, jag tänkte väl att det skulle vara en fortsättning på versen på första sidan.Den här layouten gjorde jag i morse. Det är 2 spända ungar som ska till Skansen med sin mamma. Vi åker väl inte pendeltåg så himla ofta, så de tyckte att det var jättekul... Jag har använt filt thickers och en filtblomma. Sen har jag klippt till ett av mina papper efter ett annat, och använt häftklammrar, och chalkat lite för att det inte var något mönster på baksidan och för att det ska passa bättre.

Jag blev väldigt nöjd med LOn.

Kram

Inga kommentarer: