tisdag 28 oktober 2008

Skolforum

Jag var iväg på Skolforum igår... Det var...lite najs, det är så stort. Så handlar man på sig och det blir tungt att ta sig hem. Så hittar man så mycket smarta saker, som man inte får köpa eller ens använda. Man blir knäpp. I alla fall hittade jag lite studentlitteratur jag ville läsa. "Från klassrum till cyberspace" den handlade om distansutbildning. Jag har ju några. Och man måste ju fundera på syfte och mål (hur, när, var och varför liksom). Sen hittade jag en stol jag blev KÄÄÄÄR i, synd att den var sååå dyr.
Och jag fick lite mer träning på att använda Gimp, tack Kamilla för tipset, när jag suddade ut kollegans (ja vi var ju alla kollegor) ansikte!

Pysslade lite i söndagskväll också. Gjorde klart Halloween LO från 2003, och några på Erk, han kommer ha svårt att vara cool när han blir äldre, när han var så sööööt som barn.
Måltiden ovan och gästerna under. Använde samma orangea cs och textade själv på gäst LO, använde mina stickers på den övre. Det var riktigt läskiga gäster...Som sagt är man så här söt som barn, får man skylla sig själv om man försöker vara coool senare. Det kommer aldrig fungera. Jag har utpressningsmedel!!! Här är ett kort på sonen i somras när han skulle bli friserad. Han satte sig, och när mormor satte saxen mot håret så vred han ihop ansiktet i en förfärlig grimas av smärta, så mamma och mormor blev riktigt oroliga... Men han gjorde sig bara beredd. OM... UPP I FALL ATT det skulle göra ont.Ja ja, det var allt för den här morgonen. Ha en bra dag. Kram

1 kommentar:

Kamilla sa...

WOOOW vilka fina LO:s du gjort!
Snygg fotölj ;D