onsdag 15 oktober 2008

Lite födelsedagskort...

Ja ni vet de där jullovsbarnen...


Ett mappkort, med flera kort i, men ni får bara se ett...
Jag har använt ett turkostgrönt papper jag använde i en swapp, det hade swirlar på hela, det enda jag kommer ihåg är att de kommer från Handarbeta, liksom thickersen med glitter. De beiga blommorna har jag fått av Petra N, tack, och de rosa köpte jag på LC-mässan. Katscrap tror jag. Sen fick jag halvpärlorna i materialswappen vi hade på Handarbetas stora stockholmsträff. Morsan fyller år också... och hon brukar sällan eller aldrig kolla min blogg...

Ett papper jag fick av Cath. lite blommor från Prima och thickers i filt. på framsidan, egen ritad insida...Baksidan är också fiiin. De små gröna pärlorna i blommorna köpte jag av Petra N, i butiken jag för mitt liv inte kommer ihåg vad den heter... kollar upp och fyller i sen.


Kram

Inga kommentarer: